Afvallenenafslanken

7 Top Foods moet worden vermeld in het dieet van uw kind

 

Heb je je ooit afgevraagd wat voedsel moet ik mijn kind voor de gezondheid en het gewicht beheer te bevorderen?

 

Hier is een lijst van de top 7 gezondste voedingsmiddelen aan uw kind te voeden en waarom het zo gezond:

  1. Havermout: Een fantastisch ontbijt eten, vol met B-vitamines, ijzer, zink en calcium. Ouderwetse havermout biedt voldoende koolhydraten voor snelle energie en vezelrijk. Voeg bessen en honing om het een heerlijke perfecte voedsel voor die snelle schooldag ochtenden maken!
  2. Yoghurt: Kick zuivelconsumptie van uw kind op een inkeping en omvatten yoghurt op het menu. Een grote bron van calcium, yoghurt is makkelijker te verteren dan gewone melk, en de culturen (controleer het etiket om ervoor te zorgen dat ze in daar!) Zijn zeer gunstig voor een goede colon gezondheid. Kijk op het suikergehalte dat wel. Een geweldig idee is om yoghurt te kopen en te zoeten het zelf met vers fruit!
  3. Broccoli: het is één van de beste groenten voor iedereen, vooral opgroeiende kinderen. Het heeft tal van calcium, kalium, beta-caroteen en diverse B-vitaminen. Als uw kind is geen fan van gewone groenten zijn onder andere broccoli in een braadpan of zet een beetje geraspte kaas op de top te voegen smaak.
  4. Eiwit: Een maat past niet iedereen als het gaat om eiwit. Het feit is dat opgroeiende kinderen hebben eiwit nodig om te blijven groeien. Hoe ga je het aan hen kan sterk variëren, afhankelijk van uw voorkeuren. Goede keuzes zijn onder andere peulvruchten, bonen (gecombineerd met een korreltje om een ​​compleet eiwit te maken), soja producten zoals tofu, eieren of mager vlees, vis of gevogelte.
  5. Volle granen: De beste voeding is te vinden in volle granen. Bruine rijst en volkoren brood zijn een grote sprong voorwaarts op hun witte tegenhangers en bieden een noodzakelijke vezels, mineralen en vitaminen. Kies graanproducten met de woorden “geheel”, “ongebleekt” en “intact” of “ground”.
  6. notenpasta: pindakaas en andere notenpasta's zijn geweldig snel en gemakkelijk voedsel voor kinderen. Kinderen moeten vet (het is een goed vet als het niet gehydrogeneerde oliën gemengd in het heeft) en ze moeten het eiwit. Probeer het verspreiden van amandel of zonnebloemzaad boter op crackers, toast of stengels bleekselderij voor een snelle en voedzame snack.
  7. Vers Fruit: Mijn persoonlijke keuze zou cantaloupe in de meloen afdeling. Vitamine C, beta-caroteen, stukjes en beetjes van B-vitamines en sporenelementen en calcium vullen elke sappige hap. Elke in het seizoen vers fruit is zeker te worden verpakt met gezonde goedheid!